dijous, 10 de desembre del 2009

EL MEU POBLE: AITONA per Houcine Fares


Jo visc a Aitona. El meu poble té 2370 habitants. Al meu poble hi ha l'ajuntament. L'alcalde es diu Pau Blanco. També hi ha un CAP, hi ha una biblioteca. Hi ha una farmàcia també hi ha piscina i camp de futbol. Hi ha 5 places però no hi ha cinema. Fan mercat tots els dimecres. Hi ha 2 supermercats i moltes botigues: perfumeria, carameleria, bazar, 7 carnisseries i 2 són marroquines, 2 fruiteries, 2 cooperatives, 1 merceria, 2 fleques, 2 botigues de roba, 2 quioscs, 1 llibreria, 1 estanc, 2 sabateries, 2 perruqueries. 2 cafeteries i 3 bars, també hi ha 3 bancs. Hi ha una escola. A mi m'agrada el meu poble, però també m'agradava molt el meu poble del Marroc que es diu Laiun.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada