dimarts, 8 de gener del 2013

LES MEVES VACANCES DE NADAL: YOUSSEF EL GLAFI

En aquestes festes m'ho vaig passar molt bé. Cada matí vaig a jugar a futbol i a la nit a amagar. També vaig haver d'anar a l'hospital perquè vaig caure jugant a futbol i em vaig fer molt mal al coll i a les espatlles. El doctor em va donar unes pastilles i ara estic molt bé .Després vaig anar a un restaurant a Lleida amb la meva familia vam dinar i després vam anar al mercat, al carrefour i després vam anar l' unipreus vaig comprar-me unes sabates. Després vaig anar a la botiga per comprar coses per la cuina. Vam tornar cap a casa amb la meva família amb l'autobús. Tot i que m'ho vaig passar tan bé i vaig fer moltes coses trobava a faltar els meus amics de l'institut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada