dijous, 22 de febrer del 2018

LA MEVA FAMÍLIA PER XIMENA

 Em dic Ximena tinc 14 anys sóc de Colòmbia, visc a Soses. M'agrada dormir molt. La meva mare es diu Yudi té 35 anys i la meva àvia es diu Luz Dary i té 54 anys .Tinc 2 germanes i 1 germà que són: la Gabriela que té 16 anys i la Geraldine que té 13 anys i el meu germà, el Leonardo. jo visc amb ells i també tinc mes família a Espanya, la meva tia Xenia que té 39 i la meva cosina Guadalupe que té 7 anys .i a més tinc molta mes família a Colòmbia. Tinc un tiet que es diu Ronald té 37 anys viu a Colòmbia a Bogotà, on també tinc tres cosines: una es diu Vanesa i té 18 anys i té una filla que es diu Sara que té 2 anys. També tinc una altra cosina que es diu Camila i té 16 anys i a ella l'estimo molt perqué és molt bona gent i també tinc una cosina que es diu Paula té 3 anys i és una tendresa ... i bé, aquesta és la meva família els vull a tots no sé què faria sense ells......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada