dijous, 26 d’abril del 2018

L'ESGLÉSIA DE PATERNA DE RIVERA
L'església de Paterna de rivera és on em van batejar i vaig fer la primera comunió. Aquesta església té bancs, la verge de la Soledad, els sants, el cor de cant ...
Jo vaig fer la comunió el dia 14 de maig de 2014.
Aquesta parroquia va ser fundada per don Francisco Enríquez de Rivera en l'any 1503, al mateix temps que també es va fundar la localitat.
L'església de Nostra Senyora de la Inhiesta, encara que va ser construida al segle XV, pertany al mudejarisme.
L'església es va cremar el 24 d'abril de 1936, per això la van reconstruir ràpidament. Nomès es va salvar del foc la Verge de la Inhiesta.
Té un rellotge a la torre de l'esgésia que fou un regal de la pricesa d'Astúries l'any 1879.
L'església està al carrer olmo número 10. A jo m'agradal'església perquè és una església molt gran i molt bonica. 
L'església per dintre el cor els lavabos i unes escales quan pujes està el campanari i les habitacions per fer 

catequesi.

Resultat d'imatges de paterna de rivera iglesia
aquesta és l'església després de la renovació quan és va crema.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada