dimarts, 5 d’octubre del 2010

CARTA AL RACHID per HOUCINE FARES

Seròs, 5 d'octubre de 2010
Hola Rachid
Quan vaig arribar aquí a Catalunya era la primera vegada que volava en avió. Quan vaig baixar de l'avió vaig trobar un temps diferent al del meu país. Trobo a faltar els meus amics del Marroc i la meva família però, també aquí tinc família i estic content perquè vaig retrobar la meva família d'aquí, i ara visc en una altra casa diferent de la del Marroc.
Quan vaig entrar a l'institut de Seròs estava trist perquè no parlava gens en català i no coneixia la gent, però amb el temps vaig estudiar el català i encara estic estudiant-lo, vaig conèixer amics nous, professors nous i professores noves i ara estic bé i content.
Fins aviat!
Houcine Fares

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada