dimarts, 5 d’octubre del 2010

CARTA A LA MARIAM pel LIONEL KPAN

Seròs,05/10/2010

Hola Mariam

T'escric aquesta carta per explicar-te les coses que em van passar des de que vaig marxar del meu país fins aquí.
Estavem el dia 15 de gener a la 1h de la matinada, vaig agafar un avió de la companyia AIRMARROC i vaig arribar en catalunya a un quart de dotze de l'endemà.
Em vaig sentir molt content perquè vaig ho tot diferent del nostre país, però trobo a faltar els meus amics. Al dia següent vaig anar a mirar un partit de futbol amb el meu primer amic i el seu pare. Dues setmanes després vaig començar a anar a l'inst però estava molt content perquè em vaig trobar molts amics i amigues, el que no m'agrada és que estudio en català i no en castellà,com jo pensava. M'agrada molt el meu poble d'aquí perquè tota la gent m'estimen molt i també em respecten molt.

Una abraçada
Lionel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada