dimecres, 22 de novembre del 2017

LES HISTÒRIES MALEÏDES

Aquests dies estem aprenent el present d'indicatiu, cada cop ho fem millor i sabem més verbs. Per demostrar-ho hem creat les històries maleïdes, hem tret 10 verbs a l'atzar d'un sobre i hem inventat els nostres relats. Aquí us en deixem alguns perquè els gaudiu!

La NONON va treure els verbs: PENSAR, DORMIR, PLORAR,  CRIDAR, FOTOGRAFIAR, RELLISCAR, PLOURA, CURAR, INFLAR, AIXAFAR.

i aquesta és la seva història:

El Leonardo pensa com sortir a fora perquè plou molt. Ell sol vol arribar a casa a descansar, quan surt de treballar truca a la seva mare perquè prepari la festa del seu fill. La padrina infla els globus per la festa d'aniversari del seu net. Quan el Leonardo arriba a casa obre la porta i veu  la seva mare que rellisca i el seu fill plora i crida ¡oh Deu! i corre a ajudar-la. Després, cura la seva mare, i li diu vigila la propera vegada. Després els tres celebren l'aniversari del seu fill i el Leonardo fotografia als covidats. Quan acaba la festa tots marxen cap a casa i el Leonardo va a tancar la porta i aixafa un toll d´aigua i corre a canviar-se i després s´adorm amb el seu fill i la seva mare.

Al MESSI li van tocar: PESCAR, BADALLAR, SEURE, JUGAR, ARROMANGAR-SE, TELEFONAR, SUAR, EMPÈNYER, ESCOLTAR i BAIXAR.

i mireu el que ha escrit:

El meu germà i jo juguem a futbol. . Després ve una camioneta plena de boles però a la camioneta li falta gasolina i no funciona,  nosaltres l'empenyem fins al parc i telefonem a la grua . De tant empènyer suem molt  i seiem una estona . Després baixem al riu i jo pesco un peix. Tinc la samarreta molt llarga i em toca a l'aigua del riu per això me l'arromango i escolto un peix que salta i el pesco. Llavors començo a badallar, badallo molt perquè estic cansat i tinc son. El meu germà i jo marxem capa casa a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada