dimarts, 30 de gener del 2018

JO TINC UNA GRAN FAMÍLIA PER ILLIAS AJJAL

Em dic Iliass sóc del Marroc, peró visc a Soses. Tinc 2 germans que es diuen Hamza i Fatima, el Hamza té 8 anys estudia 3r de primària al ceip Jaume Miret i la Fatima té 10 anys i fa 5è de primària a la mateixa escola . El meu pare es diu Abdelkabir i tè 40 anys . La meva mare es diu Habiba i tè 35 anys . A la nostra casa vivim 5 persones . Els meus avis materns  es diuen Ahmed i Mbourk i viuen al Marroc . Els meus avis paterns es diuen Mohamed i Yemna. La meva mare te 6 germans i només estan casats 4: dos tiets i dues tietes . El meu pare té 12 germans i tots estan casats . Tinc 6 cosins de la mare i 8 del pare . I tots viuen al Marroc excepte dos tiets, un de el pare i l'altre de la mare . Tinc 3 cosins preferits són el Bouslham que és fill del meu tiet patern Said i un altre que  es diu Younes que és fill de la germana del pare que té 25 anys i  el trecer es diu Semo que viu a Madrid i té 14 anys  es el fill del meu tiet matern Jallol.
No he portat fotos de la meva família perquè m'he despistat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada