dimecres, 31 de gener del 2018

LA MEVA FAMÍLIA PER BILAL EL AOUNI

Em dic Bilal. Sóc del Marroc però visc a Soses.Tinc14 anys. M'agrada jugar a futbol, caçar i pescar.  El meu pare es diu Hassan i  la meua mare es diu Zahira. Tinc un germà que es diu Mohcine.Els germans del meu pare viuen al Marroc amb  la meua àvia. Però els germans i la mare de la meua mare estan a Espanya. Viuen a Andalusia . El meu cosí preferit es diu Adam. La meua àvia preferida es diu Fatema.No conec gaire els meus tiets  perquè els veig poc. La família de la meua mare viu a Andalusia. Tnc cosins i cosines a Espanya i ens visi
es el  germa del meu pare i el nen que està al costatés el meu cosi Adam

es el meu cosi es deu Adam

es el meu cosi i la seua germana

 soc jo i el meu germà i un amic
es el germa del meu pare
soc  jo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada