dimecres, 10 de gener del 2018

LA MEVA FAMÍLIA PER MARICARMEN JIMÉNEZ

Em dic Maricarmen tinc 13 anys i sóc de Cadis, però ara visc a Seròs. Estudio a l'INS Seròs, faig 2n
d'ESO.Els meus pares es diuen Ana María i José Manuel i tenen 47 anys. Tinc un germà gran de 21 anys que es diu José Manuel  i una germana mitjana de 19 anys que es diu Ana María, i una cunyada que és diu Elizabeth. El meu germà estudia a la Caparrella i la meva germana treballa en un bar, jo soc la més petita a casa, també tenim un gos que és diu fli. Tots vivim a Seròs. El meu pare treballa en una granja de porcs i la meva mare treballa en una casa.
La meva àvia materna és diu Maricarmen i el meu avi matern es diu Francisco, els meus avis tenen tres fills i 5 nets, el meu tiet Pedro que es el mitja, esta casat amb la meva tienta Isabel, i tenen un fill que es diu Andrés, el meu tiet Francis que és el més petit, esta sortint amb la meva tieta Ana María, i tenen un fill que és diu Francisco Javier. Quan jo vivia a Cadis jo sempre dinava a casa dels meus avis perque els meus pares treballaben,, i els disabtes i diumenges mengem tota la família junta a casa dels avis.
Els meus avis paterns és diuen Inés i Blas, tenen nou fills però se n'han mort dos, i tenen 13 nets.
Els meus cusins preferits són Pedro i Francis i les meves cusines preferides són Triana i Esther, la meva tieta preferida és diu Mribel i el meu tiet preferit és diu Diego.

 En aquesta foto estic a la platja de Cadis
amb mom pare quan era petita.
Aqui estic amb el meu cosí preferit, el Pedro.
A la meva casa de Cadis.
Aquí estic amb el meu germà.
Estem a casa nostra de Cadis.




Aquest va ser el meu primer dia
 d'escola amb el meu cosí, l'Andrés.
Estem els dos a casa de la meva àvia que és diu Maricarmen.

Aquí estic amb la meva germana.
Estem a casa nostra de Cadis.
Aquí estic una altra vegada amb el meu cosí
Andrés, a casa meva de Cadis jugant a les cuines.

Aquí estic amb la meva cosina segona d'Alcalar de los Gazules,
amb la meva mare i amb la meva cosina a la feria del meu poble.
Estem a les escales de casa meva de Cadis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada